26 February, 2011

LA MULTI ANI ''LUZ DE MI VIDA''

CIMG0816.jpg La multi ani! 


In aceasta zi foarte speciala,in care stii ca cel mai mult mi-as fi dorit sa fiu alaturi de tine ,nu pot decat sa-ti spun si aici ceea ce ai auzit de atatea ori si vei mai auzi atat cat imi va fi ingaduit:
Sa fii iubit de toti, inmiit decat te iubesc eu!
Sa ai parte de tot ce este mai bun pentru tine si numai pentru tine,
Sa gasesti tot ceea ce cauti,
Sa nu mai cunosti durerea si suferinta pentru ca a fost destul(si sper ca Dumnezeu ma sculta!)
Sa descopere toti cei care te intalnesc lumina si caldura sufletului tau,
Sa ai parte mereu de dragoste,intelegere si apreciere pe masura a ceea ce esti si a ceea ce meriti! 
Sa fie toate pe masura fiintei tale pentru ca in fiecare seara sa poti spune :a mai trecut o zi minunata!
Iar ''binele'' de azi sa fie mai putin decat ''binele '' zilei de maine!
SA AJUNGI ACOLO ,SUS DE TOT, UNDE SA POTI SPUNE :AM IMPLINIT TOT CE ERA DE IMPLINIT ASA CUM TREBUIA,ASA CUM AM VISAT!
Si iti mai doresc sa nu uiti niciodata sa fii CEEA CE ESTI,ASA CUM ESTI ,ASA CUM ITI DORESTI TU SA FII ,FARA A UITA DE CEI CARE TE CONSIDERA PARTE IMPORTANTA A EXISTENTEI LOR!
Si iti mai doresc sa poti zbura acolo unde doar cei alesi o pot face si aripile tale sa fie si speranta celor care nu pot asemenea tie sa se bucure de limpezimea si puritatea ''INALTIMILOR'' !
                                                            
                                       SO BE IT !
 Si nu uita , odata cu tine in fiecare an vine cea mai frumoasa primavara!






Free MP3 Downloads at MP3-Codes.com

No comments:

Post a Comment